DORADZCTWO / SZKOLENIA CHINY
EnterChina – szkolenia Chiny
W EnterChina oferujemy Wam szkolenia oraz kompleksowe doradztwo z zakresu transgranicznego omnichannel i e-Commerce oraz e-marketingu. Naszym celem jest nawigacja polskich firm w promocji oraz sprzedaży towarów i usług na rynkach zagranicznych, głównie w Chinach. (Szkolenia Chiny https://en.wikipedia.org/wiki/China.)
Co powinniście wiedzieć
-
Strona www w kontekście promocji firmy na rynku zagranicznym.
- dodanie nowej wersji językowej na obecnej stronie czy budowa niezależnej strony w nowym języku optymalizacja czy lokalizacja
- analiza strony www pod kątem konwersji i user experience
- działanie w ramach krajowej domeny czy zakup domeny lokalnej
- hosting krajowy czy na rynku docelowym
- mobilna wersja strony internetowej czy strona RWD
-
Sklep internetowy i działania e-Commerce w kontekście prowadzenia sprzedaży online na rynku zagranicznym
- dodanie nowej wersji językowej w ramach obecnego sklepu czy budowa niezależnego sklepu na rynek docelowy w nowym języku
- czy niezależny ma być tylko front-end podpięty pod krajowy back-end czy całość ma stanowić osobny system CRM/CMS
- w przypadku osobnego systemu CRM/CMS, czy ma on być w pełni zintegrowany z systemem krajowym, czy działać zupełnie niezależnie
- wybór optymalnych metod płatności online dla klientów zagranicznych oraz ich zintegrowanie
- wybór optymalnych form dostarczania towaru
-
Transgraniczna strategia sprzedażowa online
- multichannel czy tylko własny sklep internetowy, czy tylko obecność na platformach sprzedażowych lub ofertowych online
- platformy sprzedażowe czy platformy ofertowe
- precyzyjnie dostosowanie oferty do potrzeb klientów, a dzięki temu budowanie trwałych i długofalowych relacji z klientami
- kreowanie efektywności sprzedaży, dzięki skierowaniu właściwej oferty do określonych segmentów klientów, w odpowiednim czasie
-
E-marketig SEM – linki sponsorowane
- analiza i wybór wyszukiwarki dominującej na rynku docelowym
- analiza i wybór optymalnych narzędzi oferowanych przez wyszukiwarkę w ramach działań PPC (linki sponsorowane, remarketing, kampanie wizerunkowe, dynamiczna reklama w wyszukiwarce itd.)
- analiza słów kluczowych i dopasowanie ich do realiów rynków zagranicznych
- projektowanie kampanii w wyszukiwarkach
- korzystanie z narzędzi analitycznych, badanie konwersji i optymalizacja kampanii
-
E-marketig SEO – pozycjonowanie
- optymalizacja strony pod kątem struktury samej strony, titles, meta keywords i descriptions, tagi nagłówków, organiczne tworzenie treści zintegrowane z docelowymi słowami kluczowymi, optymalizacja zdjęć i video, struktura adresów URL
- analiza i dopasowanie strony do realiów użytkowników z rynku docelowego, które pomoże lokalnej wyszukiwarce w możliwie najdokładniejszym zaindeksowaniu strony internetowej
- zwrócenie uwagi na różnice w wyszukiwaniu fraz pomiędzy użytkownikami internetu w poszczególnych krajach. Zamiast bezpośrednich tłumaczeń z na język docelowy, konieczne jest opracowanie zestawu słów kluczowych, które najlepiej będą pasować do tych wpisywanych w wyszukiwarkę przez lokalnych klientów
- link building (linkowanie zewnętrzne): jak kreować wartościowe linki zewnętrzne, generujące nowe źródla ruchu i zwiększające ilości wejść na stronę.
-
Komunikacja z klientem oraz e-marketing przy użyciu social mediów
- analiza i wybór odpowiednich dla produktu lub usługi platform social media na rynku docelowym
- tworzenie i zarządzanie kampaniami marketingowymi w social media
- budowanie relacji z klientami
- kierowanie wartościowego ruchu na stronę internetową
- budowanie zaufania i wiarygodności firmy na rynku docelowym
- budowanie bazy fanów i followersów
-
E-marketingu WOM (word of mouth) – marketing szeptany
- analiza i wybór odpowiednich dla produktu lub usługi platform do działań w zakresie marketingu szeptanego na rynku docelowym
- kreacja spójnego kontentu na lokalne fora tematyczne oraz blogi
- copywriting na portale informacyjne, portale zawierające opinie o produktach lub usługach oraz wszelkie strony gdzie takie opinie mogą się pojawić
- odpowiednie zaprojektowane działania na platformach Social Media
- strategie reagowania na negatywne opinie o produktach lub usługach oraz na czarny PR
-
Marketing mobilny
- analiza potencjału rynku mCommerce w kraju docelowym oraz opracowanie odpowiedniej strategii wejścia
- wybór najlepszej strategii marketingu mobilnego
- kreacja mobilnych kampanii marketingowych i zarządzanie nimi
- aplikacje mobilne jako narzędzie marketingowe na rynku zagranicznym
-
Narzędzia monitoringu sieci oraz Marketing Automation
- -analiza i dobór optymalnych narzędzi na rynku docelowym
- Marketing Automation – automatyzacja procesów e-Commerce oraz kampanii marektingowych
- identyfikacja oraz monitoring klientów i ich zachowań na stronie www
- spersonalizowany email marketing oraz dopasowanie pod konkretnego użytkownika wyświetlanych treści treści na stronie
-
Online branding na rynkach zagranicznych
- dostosowanie marki do potrzeb docelowego rynku zagranicznego
- badanie jaka wersja tłumaczenia będzie najlepiej trafiać do szerokiego grona odbiorców oraz jakie kolory będą odpowiednio kojarzyć się z branżą, jakich grafik powienna używać marka żeby współgrać z lokalną kulturą