Marketing mobilny w Chinach

enter china

Przyciągamy użytkowników chińskich poprzez aplikacje i reklamy mobilne. Tworzymy dla Ciebie strategie oraz kampanie w ramach: marketing mobilny w Chinach.

Marketing mobilny w Chinach jest coraz większy, a jego potencjał rozwojowy jest nie do przecenienia. Topowe chińskie firmy takie jak Baidu, Alibaba – www.alibaba.com czy Tencent cały czas pracujący nad nowymi technologiami i strategiami mobilnymi jako nowe narzędzie dla coraz szerszych grup odbiorców.

enter china

Już ponad 90% chińskich użytkowników sieci korzysta z urządzeń mobilnych.

W Chinach jest 1,29 miliarda użytkowników bezprzewodowych, co oznacza, że ​​90% mieszkańców kraju posiada co najmniej jedno urządzenie mobilne. Połowa z nich do użytkowników, których ilość cały czas rośnie w zawrotnym tempie. Od początku 2014 roku ponad 200 milionów użytkowników wykupiło usługę Internetu mobilnego 3G lub 4G (źródło Tech w Azji https://www.techinasia.com). 78% chińskich użytkowników monitoruje monitorowanie reklam interesujących ich treść, a tylko 7% nie chce, aby na ich urządzeniach mobilnych wyświetlały się reklamy. Najpopularniejsze formy reklamy mobilnej do filmów oraz mobilnych kuponów.

Tworzenie wielu ekranów marketingowych na urządzenia mobilne i docieranie do głównych chińskich użytkowników Internetu.

Podążaj za trendami generowania ruchu online w Chinach, zbuduj obserwujących sieć i zwiększ swoją jasność na urządzeniu mobilnym, a tym samym sprzedaż.

  • Tworzenie mobilnych kampanii marketingowych i zarządzania nimi
  • Tworzenie mobilnych stron internetowych
  • Integracja z WeChat mCommerce  www. wechat .com  (jedną z najpopularniejszych aplikacji społecznościowych w Chinach)

Marketing mobilny w Chinach do między innymi nasza mobilna sieć reklamowa DSP (platforma strony popytowej) ruch na poziomie 700 000 000 PV/dziennie. W jej skład wchodzi między innymi BES (Baidu Exchange Service), Tanx adx (Taobao Ad Network & Exchange).

Pomożemy skutecznie dotrzeć do odbiorców przy użyciu 10 wymiarowej technologii targetowania, na której składa się:

Kierowanie geograficzne, kierowanie czasowe, kierowanie na częstotliwość, kierowanie na zainteresowania, kierowanie demograficzne, ponowne kierowanie, kierowanie na system operacyjny, kierowanie na urządzenia mobilne, kierowanie na aplikacje, kierowanie na format reklamy.