EnterChina to one-stop-shop marketingu Internetowego w Chinach
Jako agencja z usługami marketingu cyfrowego Chin, zapewniamy wszystko, czego potrzebujesz, aby promować swoje produkty i usługi do ponad 900 milionów chińskich użytkowników Internetu.
Pomagamy Ci rozwinąć Twój biznes na rynku chińskim, wykorzystując nasze doświadczenie i know-how oraz najnowsze technologie marketingu online, aby uzyskać wyraźne rezultaty. Do tej mieszanki dodajemy naszą bogatą znajomość kultury i języka chińskiego oraz skupienie się na ludziach i ich potrzebach (a nie tylko na wyszukiwarkach i platformach mediów społecznościowych!). To gwarantuje, że każde rozwiązanie na zamówienie pomoże Ci osiągnąć Twoje cele biznesowe na kwitnącym rynku chińskim.
Nasz zespół wysoko wykwalifikowanych i doświadczonych specjalistów ds. marketingu składa się zarówno z zachodnich, jak i chińskich marketerów internetowych. Posiadamy również zespół znajdujący się na miejscu w Chinach. Nasza wiedza przynosi naszym klientom widoczność i konwersje, z mierzalnym i atrakcyjnym ROI.
Kluczowe obszary naszych działań to tworzenie chińskich stron www oraz sklepów internetowych, w tym chińska domena internetowa i jej hosting w Chinach, pozycjonowanie w Chinach – Baidu SEO, chińskie linki sponsorowane – reklama Baidu PPC, Baidu Display, Baidu remarketing, chińskie Social Media, Wechat marketing, Weibo marketing, Youku marketing, marketing mobilny w Chinach, Chiński Online PR i marketing szeptany, Targeted Online Ads oraz chiński branding.

W Chinach jest 700 milionów internautów i liczba ta cały czas rośnie. Chiny są największym rynkiem e-commerce na świecie.
Przyzwyczailiśmy się do tego, że internet to świat bez granic, jednak wejście na rynek internetowy w Chinach jest prawdziwym wyzwaniem. Nie tylko język stanowi znaczącą barierę, ale przede wszystkim fakt, że żadna zachodnia strona nie jest widoczna w Chinach. Istnieje tak zwany Chiński Mur Ogniowy (The Great Firewall of China). Ponadto Chińscy internauci różnią się diametralnie od internautów z Zachodu. Korzystają z własnej wyszukiwarki Baidu zamiast Google, mają swoje odpowiedniki Facebooka – facebook.com, YouTube – youtube.com i wszystkich innych portali, z których korzystamy na Zachodzie.
Od 2006 roku działam w branży eCommerce i przez ponad dwa lata organizowałem sprzedaż online w Chinach dla hongkońskiego producenta biżuterii z diamentami. Wiem, że nikt lepiej nie rozumie potrzeb chińskich klientów niż sami Chińczycy, dla których najlepsze rozwiązania są naturalne i oczywiste. Dlatego EnterChina to zespół chińskich ekspertów posiadających wieloletnie doświadczenie na lokalnym rynku internetowym. Oraz polskich specjalistów od e-commerce i e-marketingu, którzy rozumieją oczekiwania polskich klientów.
Jestem przekonany, że to Chińczycy mogą być klientami Polskich firm, a pieniądze zamiast odpływać do Azji mogą z niej do nas napływać.
Business architect Michał Krzywiak – założyciel EnterChina
