Kim jesteśmy

enter china

EnterChina to one-stop-shop marketingu Internetowego w Chinach

Jako agencja z usługami marketingu cyfrowego Chin, zapewniamy wszystko, czego potrzebujesz, aby promować swoje produkty i usługi do ponad 900 milionów chińskich użytkowników Internetu. 

Pomagamy Ci rozwinąć Twój biznes na rynku chińskim, wykorzystując nasze doświadczenie i know-how oraz najnowsze technologie marketingu online, aby uzyskać wyraźne rezultaty. Do tej mieszanki dodajemy naszą bogatą znajomość kultury i języka chińskiego oraz skupienie się na ludziach i ich potrzebach (a nie tylko na wyszukiwarkach i platformach mediów społecznościowych!). To gwarantuje, że każde rozwiązanie na zamówienie pomoże Ci osiągnąć Twoje cele biznesowe na kwitnącym rynku chińskim.

Nasz zespół wysoko wykwalifikowanych i doświadczonych specjalistów ds. marketingu składa się zarówno z zachodnich, jak i chińskich marketerów internetowych. Posiadamy również zespół znajdujący się na miejscu w Chinach. Nasza wiedza przynosi naszym klientom widoczność i konwersje, z mierzalnym i atrakcyjnym ROI.

Kluczowe obszary naszych działań to tworzenie chińskich stron www oraz sklepów internetowych, w tym chińska domena internetowa i jej hosting w Chinach, pozycjonowanie w Chinach – Baidu SEO, chińskie linki sponsorowane – reklama Baidu PPC, Baidu Display, Baidu remarketing, chińskie Social Media, Wechat marketing, Weibo marketing, Youku marketing, marketing mobilny w Chinach, Chiński Online PR i marketing szeptany, Targeted Online Ads oraz chiński branding. 

Jako firma specjalizująca się w doradztwie dotyczącym ekspansji na chiński rynek oferujemy również Badanie Chińskiego Rynku, Analizę Konkurencji oraz Analizę Potencjału Eksportowego. Przeprowadzamy dogłębne badania rynku, analizujemy konkurencję oraz oceniamy potencjał eksportowy naszych klientów, aby pomóc im zrozumieć chiński rynek i opracować efektywne strategie działania.

enter china

W Chinach jest 700 milionów internautów i liczba ta cały czas rośnie. Chiny są największym rynkiem e-commerce na świecie.

Przyzwyczailiśmy się do tego, że internet to świat bez granic, jednak wejście na rynek internetowy w Chinach jest prawdziwym wyzwaniem. Nie tylko język stanowi znaczącą barierę, ale przede wszystkim fakt, że żadna zachodnia strona nie jest widoczna w Chinach. Istnieje tak zwany Chiński Mur Ogniowy (The Great Firewall of China). Ponadto Chińscy internauci różnią się diametralnie od internautów z Zachodu. Korzystają z własnej wyszukiwarki Baidu zamiast Google, mają swoje odpowiedniki Facebooka – facebook.com, YouTube – youtube.com i wszystkich innych portali, z których korzystamy na Zachodzie.

Działam w branży eCommerce od 2006, nieustannie eksperymentując i ucząc się na własnych błędach. Przygodę z rynkiem chińskim rozpocząłem od współpracy z firmami z Hong Kongu. Przez ponad dwa lata organizowałem sprzedaż online do Chin dla hongkońskiego producenta biżuterii z diamentami. Pracowałem też jako konsultant biznesowy IT dla projektu Capgemini i BMW w Chinach, łącząc niemiecki biznes z chińskim IT.

EnterChina stworzyłem w 2016 roku ponieważ jestem przekonany, że to Chińczycy mogą być klientami Polskich firm, a pieniądze zamiast odpływać do Azji mogą z niej do nas napływać.

Wiem, że nikt lepiej nie rozumie potrzeb chińskich klientów niż sami Chińczycy, dla których najlepsze rozwiązania są naturalne i oczywiste. Dlatego EnterChina to zespół chińskich ekspertów posiadających wieloletnie doświadczenie na lokalnym rynku internetowym. Oraz zachodnich specjalistów od e-commerce i e-marketingu, którzy rozumieją oczekiwania polskich klientów.

Business architect Michał Krzywiak – założyciel EnterChina