Doradztwo eksportowe
enter china
EnterChina – doradztwo eksportowe
W EnterChina zajmujemy się kompleksowym doradztwem eksportowym, w szczególności z zakresu transgranicznego e-Commerce oraz e-Marketingu. Naszym celem jest nawigacja polskich firm w promocji oraz sprzedaży towarów i usług na rynkach zagranicznych, głównie w Chinach.
enter china
Nasza oferta
Strategia działań online na wybranych rynkach zagranicznych uwzględniająca badanie potencjał kanałów reklamowych dostępnych na rynku zagranicznym najlepiej dopasowanych do efektywności w danej branży.
Badanie konkurencji online na wybranych rynkach zagranicznych, uwzględniające takie elementy, jak określenie konkurencji, widoczność witryn konkurencji w wynikach organicznych, wykorzystanie płatnych narzędzi promocji oraz potencjał konkurencyjny. Analiza witryn konkurencji pod kątem podglądu wyników w wyszukiwarkach dla wybranych krajów oraz potencjału fraz kluczowych.
Audyt strony internetowej pod kątem optymalizacji jej struktury oraz treści w kontekście pozycjonowania organicznego w wyszukiwarkach.
Opracowanie media planu dla kampanii online, w tym:
- Wybór typów kampanii spośród dostępnych (display, search, remarketing, reklama produktowa, reklama wideo, reklama dynamiczna).
- Dobór fraz kluczowych, lokalizacji, wykluczeń. Określenie grup odbiorców, wybór tematyki stron internetowych oraz miejsc docelowych reklamy typu display, opracowanie rekomendacji dla feed’u produktowego.
- Rekomendacje ustalenie zdarzeń na stronie internetowej, których spełnienie odpowiada zbadaniu efektywności / konwersji (np.: kontakt, sprzedaż, zaangażowanie, przejście na daną podstronę, zapisanie się użytkownika do newslettera)
- Doradztwo techniczne związane z przygotowaniem kodów analityki na stronę internetową, których zadaniem jest badania efektów kampanii.
- Przygotowanie wytycznych do grafik reklamowych zgodnie z ustaloną strategią.
- Strategia newsletter’owa: Cel kampanii Newsletter, KPI, content, budowanie bazy odbiorców, rekomendacja narzędzi do wysyłki mail.
enter china
Na co zwracać uwagę w kontekście promocji firmy na rynku zagranicznym.
Strona www w kontekście promocji firmy na rynku zagranicznym.
- dodanie nowej wersji językowej na obecnej stronie czy budowa niezależnej strony w nowym języku optymalizacja czy lokalizacja
- analiza strony www pod kątem konwersji i user experience
- działanie w ramach krajowej domeny czy zakup domeny lokalnej
- hosting krajowy czy na rynku docelowym
- mobilna wersja strony internetowej czy strona RWD
Sklep internetowy i działania e-Commerce w kontekście prowadzenia sprzedaży online na rynku zagranicznym
- dodanie nowej wersji językowej w ramach obecnego sklepu czy budowa niezależnego sklepu na rynek docelowy w nowym języku
- czy niezależny ma być tylko front-end podpięty pod krajowy back-end czy całość ma stanowić osobny system CRM/CMS
- w przypadku osobnego systemu CRM/CMS, czy ma on być w pełni zintegrowany z systemem krajowym, czy działać zupełnie niezależnie
- wybór optymalnych metod płatności online dla klientów zagranicznych oraz ich zintegrowanie
- wybór optymalnych form dostarczania towaru
Transgraniczna strategia sprzedażowa online
- multichannel czy tylko własny sklep internetowy, czy tylko obecność na platformach sprzedażowych lub ofertowych online
- platformy sprzedażowe czy platformy ofertowe
- precyzyjnie dostosowanie oferty do potrzeb klientów, a dzięki temu budowanie trwałych i długofalowych relacji z klientami
- kreowanie efektywności sprzedaży, dzięki skierowaniu właściwej oferty do określonych segmentów klientów, w odpowiednim czasie
E-marketing SEM – linki sponsorowane
- analiza i wybór wyszukiwarki dominującej na rynku docelowym
- analiza i wybór optymalnych narzędzi oferowanych przez wyszukiwarkę w ramach działań PPC (linki sponsorowane, remarketing, kampanie wizerunkowe, dynamiczna reklama w wyszukiwarce itd.)
- analiza słów kluczowych i dopasowanie ich do realiów rynków zagranicznych
- projektowanie kampanii w wyszukiwarkach
- korzystanie z narzędzi analitycznych, badanie konwersji i optymalizacja kampanii
E-marketing SEO – pozycjonowanie
- optymalizacja strony pod kątem struktury samej strony, titles, meta keywords i descriptions, tagi nagłówków, organiczne tworzenie treści zintegrowane z docelowymi słowami kluczowymi, optymalizacja zdjęć i video, struktura adresów URL
- analiza i dopasowanie strony do realiów użytkowników z rynku docelowego, które pomoże lokalnej wyszukiwarce w możliwie najdokładniejszym zaindeksowaniu strony internetowej
- zwrócenie uwagi na różnice w wyszukiwaniu fraz pomiędzy użytkownikami internetu w poszczególnych krajach. Zamiast bezpośrednich tłumaczeń z na język docelowy, konieczne jest opracowanie zestawu słów kluczowych, które najlepiej będą pasować do tych wpisywanych w wyszukiwarkę przez lokalnych klientów
- link building (linkowanie zewnętrzne): jak kreować wartościowe linki zewnętrzne, generujące nowe źródła ruchu i zwiększające ilości wejść na stronę.
Komunikacja z klientem oraz e-marketing przy użyciu social mediów
- analiza i wybór odpowiednich dla produktu lub usługi platform social media na rynku docelowym
- tworzenie i zarządzanie kampaniami marketingowymi w social media
- budowanie relacji z klientami
- kierowanie wartościowego ruchu na stronę internetową
- budowanie zaufania i wiarygodności firmy na rynku docelowym
- budowanie bazy fanów i followersów
Marketing mobilny
- analiza potencjału rynku mCommerce w kraju docelowym oraz opracowanie odpowiedniej strategii wejścia
- wybór najlepszej strategii marketingu mobilnego
- kreacja mobilnych kampanii marketingowych i zarządzanie nimi
- aplikacje mobilne jako narzędzie marketingowe na rynku zagranicznym
Narzędzia monitoringu sieci oraz Marketing Automation
- analiza i dobór optymalnych narzędzi na rynku docelowym
- Marketing Automation – automatyzacja procesów e-Commerce oraz kampanii marketingowych
- identyfikacja oraz monitoring klientów i ich zachowań na stronie www
- spersonalizowany email marketing oraz dopasowanie pod konkretnego użytkownika wyświetlanych treści treści na stronie
Online branding na rynkach zagranicznych
- dostosowanie marki do potrzeb docelowego rynku zagranicznego
- badanie jaka wersja tłumaczenia będzie najlepiej trafiać do szerokiego grona odbiorców oraz jakie kolory będą odpowiednio kojarzyć się z branżą, jakich grafik powinna używać marka żeby współgrać z lokalną kulturą