Doradztwo eksportowe

enter china

EnterChina – doradztwo eksportowe

W EnterChina zajmujemy się kompleksowym doradztwem eksportowym, w szczególności z zakresu transgranicznego e-Commerce oraz e-Marketingu. Naszym celem jest nawigacja polskich firm w promocji oraz sprzedaży towarów i usług na rynkach zagranicznych, głównie w Chinach. 

enter china

Nasza oferta

Strategia działań online na wybranych rynkach zagranicznych uwzględniająca badanie potencjał kanałów reklamowych dostępnych na rynku zagranicznym najlepiej dopasowanych do efektywności w danej branży.

Badanie konkurencji online na wybranych rynkach zagranicznych, uwzględniające takie elementy, jak określenie konkurencji, widoczność witryn konkurencji w wynikach organicznych, wykorzystanie płatnych narzędzi promocji oraz potencjał konkurencyjny. Analiza witryn konkurencji pod kątem podglądu wyników w wyszukiwarkach dla wybranych krajów oraz potencjału fraz kluczowych.

Audyt strony internetowej pod kątem optymalizacji jej struktury oraz treści w kontekście pozycjonowania organicznego w wyszukiwarkach.

Opracowanie media planu dla kampanii online, w tym:

  • Wybór typów kampanii spośród dostępnych (display, search, remarketing, reklama produktowa, reklama wideo, reklama dynamiczna). 
  • Dobór fraz kluczowych, lokalizacji, wykluczeń. Określenie grup odbiorców, wybór tematyki stron internetowych oraz miejsc docelowych reklamy typu display, opracowanie rekomendacji dla feed’u produktowego. 
  • Rekomendacje ustalenie zdarzeń na stronie internetowej, których spełnienie odpowiada zbadaniu efektywności / konwersji (np.: kontakt, sprzedaż, zaangażowanie, przejście na daną podstronę, zapisanie się użytkownika do newslettera)
  • Doradztwo techniczne związane z przygotowaniem kodów analityki na stronę internetową, których zadaniem jest badania efektów kampanii. 
  • Przygotowanie wytycznych do grafik reklamowych zgodnie z ustaloną strategią. 
  • Strategia newsletter’owa: Cel kampanii Newsletter, KPI, content, budowanie bazy odbiorców, rekomendacja narzędzi do wysyłki mail.

enter china

Na co zwracać uwagę w kontekście promocji firmy na rynku zagranicznym.

Strona www w kontekście promocji firmy na rynku zagranicznym.

  • dodanie nowej wersji językowej na obecnej stronie czy budowa niezależnej strony w nowym języku optymalizacja czy lokalizacja
  • analiza strony www pod kątem konwersji i user experience
  • działanie w ramach krajowej domeny czy zakup domeny lokalnej
  •  hosting krajowy czy na rynku docelowym
  • mobilna wersja strony internetowej czy strona RWD

Sklep internetowy i działania e-Commerce w kontekście prowadzenia sprzedaży online na rynku zagranicznym

  • dodanie nowej wersji językowej w ramach obecnego sklepu czy budowa niezależnego sklepu na rynek docelowy w nowym języku
  • czy niezależny ma być tylko front-end podpięty pod krajowy back-end czy całość ma stanowić osobny system CRM/CMS
  • w przypadku osobnego systemu CRM/CMS, czy ma on być w pełni zintegrowany z systemem krajowym, czy działać zupełnie niezależnie
  • wybór optymalnych metod płatności online dla klientów zagranicznych oraz ich zintegrowanie
  • wybór optymalnych form dostarczania towaru

Transgraniczna strategia sprzedażowa online

  • multichannel czy tylko własny sklep internetowy, czy tylko obecność na platformach sprzedażowych lub ofertowych online
  • platformy sprzedażowe czy platformy ofertowe
  • precyzyjnie dostosowanie oferty do potrzeb klientów, a dzięki temu budowanie trwałych i długofalowych relacji z klientami
  • kreowanie efektywności sprzedaży, dzięki skierowaniu właściwej oferty do określonych segmentów klientów, w odpowiednim czasie

E-marketing SEM – linki sponsorowane

  • analiza i wybór wyszukiwarki dominującej na rynku docelowym
  • analiza i wybór optymalnych narzędzi oferowanych przez wyszukiwarkę w ramach działań PPC (linki sponsorowane, remarketing,  kampanie wizerunkowe, dynamiczna reklama w wyszukiwarce itd.)
  • analiza słów kluczowych i dopasowanie ich do realiów rynków zagranicznych
  • projektowanie kampanii w wyszukiwarkach
  • korzystanie z narzędzi analitycznych, badanie konwersji i optymalizacja kampanii

E-marketing SEO – pozycjonowanie

  • optymalizacja strony pod kątem struktury samej strony, titles, meta keywords i  descriptions, tagi nagłówków, organiczne tworzenie treści zintegrowane z docelowymi słowami kluczowymi, optymalizacja zdjęć i video, struktura adresów URL
  • analiza i dopasowanie strony do realiów użytkowników z rynku docelowego, które pomoże lokalnej wyszukiwarce w możliwie najdokładniejszym zaindeksowaniu strony internetowej
  • zwrócenie uwagi na różnice w wyszukiwaniu fraz pomiędzy użytkownikami internetu w poszczególnych krajach.  Zamiast bezpośrednich tłumaczeń z na język docelowy, konieczne jest opracowanie zestawu słów kluczowych, które najlepiej będą pasować do tych wpisywanych w wyszukiwarkę przez lokalnych klientów
  • link building (linkowanie zewnętrzne): jak kreować wartościowe linki zewnętrzne, generujące nowe źródła ruchu i zwiększające ilości wejść na stronę.

Komunikacja z klientem oraz e-marketing przy użyciu social mediów

  • analiza i wybór odpowiednich dla produktu lub usługi platform social media na rynku docelowym
  • tworzenie i zarządzanie kampaniami marketingowymi w social media
  • budowanie relacji z klientami
  • kierowanie wartościowego ruchu na stronę internetową
  • budowanie zaufania i wiarygodności firmy na rynku docelowym
  • budowanie bazy fanów i followersów

 Marketing mobilny

  • analiza potencjału rynku mCommerce w kraju docelowym oraz opracowanie odpowiedniej strategii wejścia
  • wybór najlepszej strategii marketingu mobilnego
  • kreacja mobilnych kampanii marketingowych i zarządzanie nimi
  • aplikacje mobilne jako narzędzie marketingowe na rynku zagranicznym

Narzędzia monitoringu sieci oraz Marketing Automation

  • analiza i dobór optymalnych narzędzi na rynku docelowym
  • Marketing Automation – automatyzacja procesów e-Commerce oraz kampanii marketingowych
  • identyfikacja oraz monitoring klientów i ich zachowań na stronie www
  • spersonalizowany email marketing oraz dopasowanie pod konkretnego użytkownika wyświetlanych treści treści na stronie

Online branding na rynkach zagranicznych

  • dostosowanie marki do potrzeb docelowego rynku zagranicznego
  • badanie jaka wersja tłumaczenia będzie najlepiej trafiać do szerokiego grona odbiorców oraz jakie kolory będą odpowiednio kojarzyć się z branżą, jakich grafik powinna używać marka żeby współgrać z lokalną kulturą