CHIŃSKI BRANDING


Chiński branding czyli kreowanie marki na rynek chiński

Dla Chińczyków wszystkie nazwy są przesiąknięte głębokimi znaczeniami.

Stworzenie chińskiej nazwy dla swojej marki, która będzie mieć odpowiednie znaczenie dla chińskich odbiorców może mieć ogromny wpływ na wyniki Twoich działań online.

chiński brandingDoskonałym przykładem jest Coca-Cola – www.coca-cola.com.cn. Po chińsku 可口可乐(Kekou Kele) co nie tylko brzmi podobnie jak angielska nazwa, ale też oznacza w języku chińskim Smacznie i  Radośnie. Inne podobne zabiegi światowych marek: Colgate po chińsku 高露洁 (Gaolujie) oznacza ukazywać doskonałą czystość.  Natomiast Nestle przetłumaczono na chiński 雀巢 (Quechao) co oznacza  wróble gniazdo ponieważ logo firmy to wróbel w gnieździe.

Nasze usługi z zakresu chińskiego brandingu pomogą Twojej marce

zaistnieć na rynku chińskim i zdobywać nowych klientów.

Pomożemy Tobie dostosować Twoją markę do potrzeb Chińskiego rynku. Zbadamy jaka wersja tłumaczenia będzie najlepiej trafiać do szerokiego grona chińczyków, jakie kolory będą odpowiednio kojarzyć się z Twoją branżą, jakich grafik powinna używać Twoja marka żeby współgrać z chińską kulturą.

Kluczowe elementy brandingu: nazwa, kolorystyka, kształt logo, typografia powinny w sposób wyraźny określać wartości marki oraz czym zajmuje się firma.

oraz na odróżnienie się od konkurencji. W tej kwestii Celebrity Endorsement daje ogromne możliwości i bardzo dużą przewagę nad konkurencją.