You are here:

BAIDU SEO

Ponad 600 000 000 potencjalnych klientów! Baidu SEO w Chińskim internecie to długoterminowa strategia, z której będziesz czerpać stałe korzyści. Trwałe, organiczne, szyte na miarę Chińskie Baidu SEO.

Oferujemy Twojej firmie trwałe, organiczne i szyte na miarę rozwiązania Baidu SEO aby mogła zaistnieć w Chińskim internecie. Bądź widoczny w największej Chińskiej wyszukiwarce Baidu generując wysokiej jakości ruch na Twoją chińska stronę internetową. Zyskując tym samym realną konwersję sprzedaży swoich towarów i usług na Chińskim rynku.

 

CO TO JEST BAIDU?

Chińska wersja Google

Baidu – Chińska wersja Google to wiodąca wyszukiwarka internetowa w Chinach. Baidu www.baidu.com wyznaje zasadę, że użytkownik jest Królem, co za tym idzie cała uwaga serwisu skupiona jest na dostarczeniu użytkownikom jak najlepszych usług. Jako największa chińska wyszukiarka internetowa Baidu oferuje między innymi: wyszukiwanie podstawowe, wyszukiwanie newsów, wyszukiwanie obrazów, wyszukiwanie muzyki, wyszukiwanie video, reklamy pay-per-click, Zhidao (pytanie odpowiedź), Baike (Wiki), Tieba (Posty), Kongjian (Zone), Yingyong (App), Lianmeng (sieć partnerska), Tongji (Analytics) and Zhishu (Index).

536,000,000+

Search Engine Users in China
(Sources: CNNIC 2015)

NASZE USŁUGI BAIDU SEO W CHINACH

Dlaczego Baidu SEO? Ponieważ są tam Twoi Chińscy klienci.

Mimo, iż Baidu z założenia naśladuje Google to Baidu SEO różni się znacząco od  Google SEO z uwagi na zupełnie inną charakterystykę Chińskich użytkowników. Najczęstszym błędem popełnianym przez firmy z zachodu jest odwzorowywanie swoich działań z Google w Baidu. Należy pamiętać, że nawet jeśli Chińscy konsumenci pragną tego samego co ich koledzy ze świata  zachodu, to z pewnością szukają tego w zupełnie inny sposób.

W EnterChina skupiamy się na Chińskim odbiorcy aby móc dostarczyć Twojej firmie odpowiednio zaprojektowaną strategię  Baidu SEO, która przyniesie Tobie długoterminowe korzyści i zwiększy zyski Twojego przedsiębiorstwa.

Dlaczego Baidu SEO? Ponieważ są tam Twoi Chińscy klienci.

Mimo, iż Baidu z założenia naśladuje Google to Baidu SEO różni się znacząco od  Google SEO z uwagi na zupełnie inną charakterystykę Chińskich użytkowników. Najczęstszym błędem popełnianym przez firmy z zachodu jest odwzorowywanie swoich działań z Google w Baidu. Należy pamiętać, że nawet jeśli Chińscy konsumenci pragną tego samego co ich koledzy ze świata  zachodu, to z pewnością szukają tego w zupełnie inny sposób.

W EnterChina skupiamy się na Chińskim odbiorcy aby móc dostarczyć Twojej firmie odpowiednio zaprojektowaną strategię  Baidu SEO, która przyniesie Tobie długoterminowe korzyści i zwiększy zyski Twojego przedsiębiorstwa.

Od czego zaczynamy w EnterChina

Opowiedz nam o swoim produkcie oraz co chcesz osiągnąć, a my mając na uwadze Twoje potrzeby oraz specyfikę docelowych Chińskich konsumentów przeanalizujemy dotychczasowe dane z analytics (jeśli istnieją), zbadamy konkurencję i przygotujemy dla Ciebie spersonalizowaną strategię Baidu SEO.

Chiński Search Engine Optimisation na Twojej stronie www

Pracujemy razem aby przeanalizować twoją stronę internetową i znaleźć obszary, które wymagają zmiany. Celem jest zoptymalizowanie odbioru Twojej strony przez Chińskich użytkowników, którzy są zupełnie inni niż my – ludzie zachodu. Oraz ułatwić największej Chińskiej wyszukiwarce  Baidu możliwie najdokładniejsze zaindeksowanie Twojej Chińskiej strony internetowej.

Kluczowe aspekty strony www, które badamy to: struktura strony, titles, meta keywords i  descriptions, tagi nagłówków, organiczne tworzenie treści zintegrowane z docelowymi słowami kluczowymi, optymalizacja zdjęć i video, struktura adresów URL  oraz wiele innych aspektów, które czynią Twoją stronę SEO friendly w Chinach.

Z uwagi na różnice w wyszukiwaniu fraz pomiędzy chińskimi i anglojęzycznymi użytkownikami internetu zamiast bezpośrednich tłumaczeń z angielskiego na chiński, opracujemy dla Ciebie nowy zestaw Chińskich słów kluczowych, które najlepiej będą pasować do tych wpisywanych w wyszukiwarkę przez chińskich klientów.

Chiński Search Engine Optimisation – linkowanie zewnętrzne do Twojej strony www

Link building (linkowanie zewnętrzne) to potężne narzędzie SEO, a kluczem do jego wykorzystania jest adekwatność. EnterChina stworzy dla Ciebie wartościowe linki zewnętrzne, generujące nowe źródła ruchu i zwiększające ilości wejść na stronę.

Nasze działania SEO Link building w Chinach skupiają się na tworzeniu naturalnych linków zewnętrznych kierujących ruch na Twoją stronę www: fora tematyczne, blogi związane z Twoją branżą, Chińskie platformy social media takie jak Sina Weibo – www.weibo.com (odpowiednik Twittera – twitter.com w Chinach), Renren – www.renren.com ( odpowiednik Facebooka – facebook.com w Chinach), Youku & Tudou www.youku.com ( odpowiednik YouTube – youtube.com w Chinach) itd.

Zintegrowany marketing Baidu

Podobnie jak w przypadku Google na zachodzie, na Chińskim rynku internetowym nie można ignorować platform należących do Baidu, które są bardzo wysoko pozycjonowane w wyszukiwarce Baidu i mogę znacząco wspomóc Twój biznes.

Nasz zintegrowany marketing Baidu obejmuje Chińskie SEO przy użyciu takich platform jak: Baidu Zhidao – zhidao.baidu.com (pytanie – odpowiedź), Baidu Tupian – image.baidu.com (Obrazy), Baidu Baike – baike.baidu.com (WiKi), Baidu Tieba – tieba.baidu.com (Posty), Baidu Kongjian – web.im.baidu.com (Zone) i inne.

Monitorowanie prowadzonych działań w Chińskim internecie

Monitorowanie i ewaluacja prowadzonych działań jest kluczowe dla Twojej firmy. Używamy Baidu Tongji – tongji.baidu.com (Analytics) odpowiednik Google Analytics – www.google.com/analytics, które dostarcza najbardziej aktualnych i wiarygodnych danych, dzięki którym możemy szybciej reagować na nowe trendy i podejmować działania mające na celu poprawę wydajności.

Bieżące raportowanie i nieustanne doskonalenie

W oparciu o monitoring prowadzonych działań przygotowujemy dla Ciebie miesięczne raporty zawierające szczegółowe informacje dotyczące ruchu na stronie, statystyk słów kluczowych, konwersji Zintegrowanego marketingu Baidu, zaangażowania Chińskich użytkowników, itd.