You are here:

Baidu PPC

Reklama w internecie w Chinach - Baidu SEM

Wiodąca wyszukiwarka internetowa w Chinach nazywa się Baidu i jest to chiński odpowiednik Google. Jeżeli chcesz być widoczny dla swoich chińskich odbiorców lub prowadzić sprzedaż w chinach koniecznie musisz prowadzić  potrzebna będzie Tobie reklama w chińskim internecie. Jeśli chodzi o chiński e-marketing to linki sponsorowane Baidu PPC są najkrótszą drogą do wytworzenia ruchu na chińskiej stronie www, zwiększenia liczby odwiedzających, wzrostu ilości zapytań i zwiększenia sprzedaży.
Pomimio tego, że Baidu z założenia naśladuje Google to różni się znacząco od  Google z uwagi na zupełnie inną charakterystykę Chińskich użytkowników. Najczęstszym błędem popełnianym przez firmy z zachodu jest odwzorowywanie swoich działań reklamowych z Google w Baidu. Należy pamiętać, że nawet jeśli Chińscy konsumenci pragną tego samego co ich koledzy ze świata  zachodu, to z pewnością szukają tego w zupełnie inny sposób.

foto25

Jeżeli chcesz szybko zwiększyć zasięg swoich treści i wypromować serwis w Chinach zapraszamy do EnterChina. Promuj swoją Chińską stronę internetową i skieruj na nią wartościowy ruch gwarantujący konwersję. Reklama w internecie w Chinach poprzez linki sponsorowane w Chinach to:

  • Możliwość dokładnego określenia chińskiej grupy docelowej
  • Natychmiastowe zwiększenie ruchu na Twojej Chińskiej stronie internetowe
  • Zwielokrotnienie liczby zapytań na stronie
  • Budowanie rozpoznawalności Twojej firmy oraz świadomości marki wśród chińskich odbiorców
  • Pełna kontrola nad efektywnością działań oraz budżetem reklamowych w Chinach

Platforma Baidu SEM nazywa się Phoenix Nest – Gniazdo Feniksa. Pomimo iż Baidu Phoenix Nest jest bardzo podobne do Google Adwords, otworzenie konta  jest o wiele bardziej skomplikowane niż w Google Adwords. I właśnie tu EnterChina przychodzi Tobie z pomocą.

Pomagamy otworzyć konto w Baidu SEM oraz optymalizujemy wszystkie aspekty kampani linków sponsorowanych aby jak najskuteczniej dotrzeć do Twoich Chińskich klientów. Podobnie jak w przypadku Google Adwords płacisz tylko za wartościowe kliknięcia.