You are here:

Marketing mobilny w Chinach

Przyciągamy twoich Chińskich odbiorców poprzez aplikacje i reklamy mobilne.
Tworzymy dla Ciebie strategie oraz kampanie w ramach: marketing mobilny w Chinach.

Marketing mobilny w Chinach odgrywa coraz większą rolę na rynku, a jego potencjał rozwojowy jest nie do przecenienia. Topowe chińskie firmy takie jak Baidu, Alibaba – www.alibaba.com czy Tencent cały czas pracują nad rozwojem nowych technologii i strategii marketingu mobilnego jako nowych narzędzi dla coraz szerszej grupy odbiorców.

Już ponad 90% chińskich użytkowników sieci korzysta z urządzeń mobilnych.

W Chinach jest 1,29 miliarda użytkowników telefonów komórkowych, oznacza to że 90% mieszkańców kraju środka posiada co najmniej jedno urządzenie mobilne. Połowa z nich to użytkownicy smartfonów, których ilość cały czas rośnie w zawrotnym tempie. Od początku 2014 roku ponad 200 milionów użytkowników wykupiło usługę internetu mobilnego 3G lub 4G (źródło Tech in Asia https://www.techinasia.com). 78% chińskich użytkowników smartfonów deklaruje chęć oglądania reklam zawierających interesujące ich treści, a tylko 7% nie chce aby na ich telefonie wyświetlały się reklamy. Najpopularniejsze formy reklamy mobilnej to filmy oraz mobilne kupony.

Stwórz multi ekranową strategię marketingową na urządzenia mobilne i docieraj do większości chińskich użytkowników internetu.

Podążaj za trendami generowania ruchu online w Chinach, zbuduj sieć followersów i zwiększaj swoją widoczność na urządzeniach mobilnych, a tym samym sprzedaż.

  • Tworzenie mobilnych kampanii marketingowych i zarządzanie nimi
  • Tworzenie mobilnych stron internetowych
  • Integracja z WeChat mCommerce www.wechat.com (jedną z najpopularniejszych aplikacji socjal media w Chinach)

Marketing mobilny w Chinach to między innymi nasza mobilna sieć reklamowa DSP (demand side platform) generuje ruch na poziomie 700,000,000 PV/dziennie. W jej skład wchodzą między innymi BES (Baidu Exchange Service), Tanx adx (Taobao Ad Network & Exchange).

Pomożemy Tobie skutecznie dotrzeć do Twoich odbiorców przy użyciu precyzyjnej 10 wymiarowej technologi targetowania, na którą składa się:

Geo-targeting, Time targeting, Frequency targeting, Interest targeting, Demographic targeting, Re-targeting, Operation system targeting, Mobile device targeting, App targeting, Ad format targeting.