CELEBRITY ENDORSEMENT W CHINACH


Celebrity endorsement czyli wsparcie przez sławne osobistości

EnterChina poprzez wyspecjalizowanych partnerów współpracuje ze światowymi celebrytami w zakresie użyczania wizerunku do promocji marki, bycia ambasadorem marki oraz innego rodzaju wsparcia marketingowego pomagającego firmom w budowie ich wizerunku w Chinach.

Wizerunek sławnej osoby nadaje marce większy prestiż, wiąże klientów emocjonalnie, daje możliwość wyróżnienia się oraz generuje oddolne zainteresowanie marką co w rezultacie przekłada się na zwiększenie sprzedaży – www.eonline.com

Celebrity brand endorsement to potężne narzędzie marketingowe

Ściśle współpracujemy z agencjami zachodnich gwiazd kina, telewizji, muzyki, sportu oraz sztuki.

Dzięki rozległej sieci kontaktów możemy zaoferować kompleksowe rozwiązania z zakresu global celebrity endorsements począwszy od wyboru odpowiedniej osobistości dla danej marki, poprzez strategie i optymalizację wykorzystania wizerunku, a na wdrożeniu kampanii skończywszy.

Wykorzystanie sławnej osoby ze świata zachodu w kampanii marketingowej oraz w komunikacji w mediach społecznościowych ma bardzo pozytywny wpływ na odbiór marki w Chinach oraz na gotowość do zakupu jej produktów lub usług.

Kiedy znana osoba pojawia się w reklamie danego produktu albo usługi natychmiast przykuwa uwagę oglądających, a w ich pamięci powstaje skojarzenie marki z tą sławną osobą. Dzięki temu firma będzie czerpać korzyści płynące z wykorzystania wizerunku sławnej osoby jeszcze długo po tym jak zakończy z nią współpracę.

Reklamodawcy w Chinach kładą ogromny nacisk na rozpoznawalność marki i budowanie trwałych relacji z klientami, oraz na odróżnienie się od konkurencji. W tej kwestii Celebrity Endorsement daje ogromne możliwości i bardzo dużą przewagę nad konkurencją.